Przerywacz Led 929
-
wiertło
- Staly Bywalec

- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
Przerywacz Led 929
Siema mam taki problem w tym temacie jestem zielony kupilem kierunkowskazy led do przodu i do tylu doradzcie mi jaki mam przerywacz kupic i jak to z czym podlaczyc nie chce tego uszkodzic na dzien dobry i zeby mi to chodzilo jak nalezy.Pozdro
Oddam nerkę za cbr :)
-
gajdar
- Motocykl: feniks2 - VFRstreet
- Rok produkcji: 1993
ja kupiłem ten wspominany na forum przerywacz z Larssona .Koszt chyba 29 zł
Było wielkie zdziwko jak przyszedl i sie okazało że jest dwu-pinowy,a oryginał jest trzy-pinowy.Zdziwko było jednak jeszcze wieksze jak po podpięciu okazało sie że wszystko działa cacy
.Krótko mówiąc na tym elektronicznym do LED-ów brak jest pinu masy .A masę kierunki i tak dostają osobno wiec luz
Kupiłem coś takiego
przerywacz
Było wielkie zdziwko jak przyszedl i sie okazało że jest dwu-pinowy,a oryginał jest trzy-pinowy.Zdziwko było jednak jeszcze wieksze jak po podpięciu okazało sie że wszystko działa cacy
Kupiłem coś takiego
przerywacz
- Ci użytkownicy podziękowali gajdar za ten post:
- Anonymous
-
wiertło
- Staly Bywalec

to jest dokladnie traki sam ?? pytam sie zeby lipy nie bylo i sprawne na 100%
http://moto.allegro.pl/przerywacz-kieru ... 89520.html
http://moto.allegro.pl/przerywacz-kieru ... 89520.html
- thomaszwa
- Motocykl: cbr 929
- Rok produkcji: 2000
Witam
Kolego ja też kupiłem taki przerywacz, możesz mi podpowiedzieć który kabel jest od masy? Na razie robiłem podłączenie próbne ale coś nie działa. Czy muszę mieć podłączone 2kierunki led na stronie żeby działały? No i apropo masy, kierunki nie mają swojej masy no bo jak są przykręcane do plastiku...
Będę wdzieczny za rady.
Pozdro